Reklamacja

Dostałeś od nas e-mail lub sms pochodzący z naszego serwisu lub serwisu, który należy do spółki, a jego treść Cię uraziła? A może w ogóle nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych? Poinformuj nas o takiej sytuacji i jak najszybciej złóż reklamację. Masz do tego prawo, a my chcemy wiedzieć, dlaczego popsuliśmy Ci humor.

Reklamację możesz do nas wysłać pisząc na adres reklamacja( małpa) stopspam.pl, wypełniając formularz reklamacji dostępny poniżej lub wysyłając do nas tradycyjny list na adres: StopSpam ul. Koszalińska 31/1, 78-100 Kołobrzeg z dopiskiem: REKLAMACJA.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni. O tym, jak została rozpatrzona Odpowiedź otrzymasz mailowo lub listownie. Jednocześnie informujemy, że Twoje dane osobowe zostaną usunięte z naszej bazy w terminie do 3 dni roboczych.

Chcesz Teraz sam usunąć lub zablokować swój numer telefonu i nie dostawać więcej ofert handlowych:

Kliknij tutaj i wypisz się z listy się online i zastrzeż swój numer telefonu i maila!

Firmy które są podłączone do systemu stopspm zostaną o tym poinformowane automatycznie.